+36 20 311 9471

Egy maradandó élmény

Az osztálykirándulások sokak életében a legszebb emlékeket jelentik az iskolás éveikből. Akár általános iskolásokról, akár középiskolásokról beszélünk, az osztálykirándulás az egyik legmeghatározóbb esemény a diákok életében, ami a saját iskolájához, osztályához köti.

Ezért nagyon fontos, hogy olyan helyre szervezzük az osztálykirándulásokat ahol emlékezetes és szuper programokat lehet megvalósítani. Budapest Magyarország egyik legnépszerűbb osztálykiránduló helyének számít, ami nem is meglepő. A történelmi emlékeink, a csodálatos múzeumok, a Halászbástya, a Hősök tere, a Budai vár mind-mind olyan helyszínek, amely emlékezetes kirándulások helyéül szolgálhatnak. Viszont a budapesti kirándulás mellett szól még az az érv is, hogy a fontos tanulmányi, történelmi, kulturális helyszínek mellett, rengeteg más érdekes programot is be lehet iktatni. És ez a program természetesen nem más, mint a szabadulószobázás. Az Időcsapda szabadulószoba tökéletes helyszín arra, hogy akár egy egy napos, vagy akár egy több napos osztálykirándulás programját is színesítse.

Miért különleges a helyszín?

Az Időcsapda egy remek szabadulószoba, hét különböző tematikájú pályánkon akár egy 40-45 fős osztály, vagy gyerektársaság is egyszerre tud játszani egy időben. 4-7 fős csapatokba verődve tesztelhetik saját magukat, és osztálytársaikat, és kiderül melyik a legleleményesebb, legfurfangosabb csapat.
A szabadulószoba többek között a diákok logikai, ügyességi, problémamegoldó képességeit teszi próbára. Ugyanakkor emellett még a szociális, kommunikációs készségeket, kompetenciák fejlesztésére, tesztelésére is alkalmas. A játékokat kis csoportokban játsszák, minden csapatban az egyik legfontosabb tényező: az együttműködés, és hogy az információkat az összes csapattagnak eljuttassuk. Megfelelő kommunikáció nélkül a játék kevésbé sikeres, mert nem tudnak együtt dolgozni a csapattagok a közös cél érdekében.
Igény szerint a pedagógusok is részt vehetnek a játékban, vagy akár kívülről is szemlélhetik, hogyan boldogulnak az egyes csapatok. A játék után arra is van mód, hogy közösen kielemezzék a történteket és együtt levonják a következtetéseket.

Az Időcsapda látványos szobái, a diákok (és amúgy a felnőttek részére is) izgalmas és különleges helyszínekkel áll a csapatok rendelkezésére. A Varázsvilág különböző helyszínein harcolhatnak a baziliszkusszal a Titkok Kamrájában, segíthetnek megszökni Sirius Blacknek Azkabanból, vagy segíthetnek Harry Potternek az Odúban. De van lehetőségetek akár megakadályozni egy atomkatasztrófát Csermobilban, akár megpróbálhatnak megszökni a Gyilkos házából, vagy kipróbálhatják azt is, hogy milyen esélyekkel szöknének meg egy szuper biztonságos börtönből. Ezen kívül felderíthetitek a Hentes titkát, és segíthettek kinyomozni a budapesti különleges nyomozóknak, hogy ki lehet a sorozatgyilkos.

Jó helyen és jó időben

Emellett, még nagy előnye az Időcsapdának, hogy nagyon központi helyen található a belvárosban, az Erzsébet körút 17-ben. Könnyen megközelíthető a helyszín a 2-es metróval a Blaha Lujza tér felől, de a 4-6 villamos megállója is közvetlen az épület előtt van. A vonattal érkezőknek, a Keleti és a Nyugati pályaudvar is 15-15 perc sétára található.

A remek szobák és az elhelyezkedés mellett, a szabadulószobák logikát fejlesztő képessége jól beleillik egy tanulmányi kirándulás kereteibe. A diákok csoportban dolgozva különböző logikai, ügyességi és asszociációs feladatokat megoldva tudják fejleszteni saját maguk, és csapatuk problémamegoldó képességét. Ugyanakkor nem vesz sok időt igénybe, de mégis óriási élményt tud biztosítani a közös játék. A becsekkolástól a távozásig, nagyjából másfél óra alatt egy szuper és izgalmas programban vehetnek részt, ami nagyon kellemes színes üde foltját képezheti a kirándulásnak. A játékidő átlagosan 60-75 perc, így sok más érdekes programra is tud idő maradni.
Igény szerint ez az idő meg is sokszorozható, mert pályacserévél akár fél vagy egynapos programot is lehet szervezni. Több játékmenet esetén pedig már van lehetőség az egyes csapatoknak versenyezni is egymással, és a végén akár bajnokot is hirdethetnek.