(20) 311 9471

Csernobil kialakulása

Evről-évre nyitjuk az új szobákat, jelenleg héttel büszkélkedhetünk. Ez azért elég szép szám szerintünk és mégis valamilyen oknál fogva sok-sok visszatérő csapattól kapjuk meg azt a kérdést, hogy: „A régi szobák mindig változatlanok maradnak, vagy évente változtattok rajtuk annyit, hogy érdemes legyen visszajönni rájuk, ha már régebben voltunk?”

Értetlenül álltunk a kérdés előtt, hisz minden évben van egy teljesen új szobán. A legrégebbi szobánk a Pszichopata Gyilkos Csapdája több mint 6 éve nyílt és igaz, hogy decemberben átköltöztettük az egész szobát a Kazinczy utcából az erzsébet körúti helyszínünkre és kapott egy kis ráncfelvarrást, de a feladatok tekintetében változatlan maradt. Így azt pl. nem ajánlottuk egyik törzsvendégünknek sem, aki már a régi helyszínen lejátszotta, hogy játssza újra az új helyszínen, mert ugye már ismerte a megoldásokat, rejtekhelyeket, mechanikákat, stb. tehát semmi újat nem nyújtott volna a díszletek és helyszín új arculatán túl.

Viszont most más lesz a helyzet… A Halálcsapda: Bunker pályánk is ugyanúgy egy régebbi szobánk és ugyanúgy a Kazincziból költözött a körútra, viszont most, kapva a költözésen változtattunk is rajta: a sima Bunker témából, Csernobil lett és a feladatok is ehhez mérten, jócskán bővültek és változtak. Így ezt a régi-új szobánkat mindenkinek érdemes lehet újra játszani…

Napjainkban már rengetegféle szabadulószoba létezik, millió szempont és attribútum szerint lehet csoportosítani őket, például: technikai megoldások, téma, nehézség, célkorosztályt, feladatokat milyensége, régi vagy új generációs, helyszín, megoldáshoz szükséges készségek… stb.

Ebből most a technikai/műszaki jellegű szobákat ragadjuk ki, a fent említett új Csernobil appropóján.

A technikai/műszaki jellegű szobákban nem fondorlatosan megfogalmazott fejtörőket kell megfejteni, nem elrejtett kincset kell meglelni, nincsenek mágikus állatok, tárgyak és eszközök… szóval mondhatni egy, „komolyabb” tematikájú szobáról van szó. Ilyen szobáknál jellemzően elektronikai, tudományos jellegű vagy épp logikai feladatokat kell megoldani. Ilyenek például amikor biztosítékokat kell betekerni egy kacsolótáblába a megszerzett kapcsolási rajz alapján vagy éppen pipettával és egyéb eszközökkel kell kémiai kísérleteket végezni, a következő kód felfedéséhez.

Természetesen ezek a pályák sem csak villanyszerelőknek és kémiatanároknak valók, mivel – a többi szobához hasonlóan – semmiféle előismeretet vagy képzettséget nem igényelnek, minden információ adott a pályán.

 

Hírlevél feliratkozás

Az Időcsapda® a legegyedibb szabadulós játék (escape room) Budapest belvárosában, két helyszínen és 7 igazán különleges pályával várja a szabadulni-vágyókat.

Cookie beállítások
Kosár tartalma
Ingyenes kiszállítás
Ingyenes kiszállítás
Tovább a kosárhoz